FAQ

Kto może kupować w sklepie?

Klientami sklepu mogą być wyłącznie odbiorcy instytucjonalni, prowadzący działalność gospodarczą. Podczas rejestracji konieczne jest podanie numeru NIP oraz REGON.

Jakie dane potrzebne są do rejestracji w sklepie?

Aby zarejestrować się w sklepie doczysta.pl konieczne są następujące dane:

- pełna nazwa firmy
– dokładny adres firmy
– numer NIP firmy
– numer REGON firmy
– numer KRS lub EDG (tylko w przypadku zawierania umowy o współpracę)
– numer telefonu
– imię, nazwisko oraz e-mail osoby zamawiającej
– opcjonalnie podać można numer faxu

Jak zamawiać?

Złożenie zamówienia odbywa się po uprzednim zapoznaniu się i zaakceptowaniu Regulaminu oraz rejestracji.

Podczas rejestracji Wszystkie pola formularza rejestracyjnego oznaczone jako“wymagane” muszą zostać uzupełnione odpowiednimi danymi Klienta. Tylko wtedy możliwe będzie rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia oraz wystawienie faktury VAT.

Zamówienie odbywa się poprzez wybranie odpowiedniego towaru, dodanie go do koszyka zakupowego, wybranie rodzaju płatności i adresu dostawy. Po dokonaniu zamówienia na adres e-mail Klienta, podany podczas rejestracji, automatycznie wysłane zostanie potwierdzenie zamówienia wraz z listą zakupionych produktów.

Jak płacić za towary?

W sklepie internetowym doczysta.pl dostepne są trzy rodzaje płatności:

- przedpłata na konto (przelew bankowy)
– przedpłata na konto (przelew odroczony) dla Klientów, którzy podpisali umowę o współpracy z naszą firmą
– płatność za pobraniem (zapłata za towar podczas odbioru przesyłki od kuriera)

Ile kosztuje przesyłka?

Koszty przesyłki wynoszą 20zł brutto bez względu na ilość i ciężar produktów. Po spełnieniu minimum zakupowego 100zł brutto koszty dostawy na terenie kraju ponoszone są w pełni przez naszą firmę. W szczególnych przypadkach firma Higma Service sp. z o.o. może obciążyć Klienta sklepu kosztami przechowywania przesyłki przez firmę kurierską. Sytuacja taka może mieć miejsce m.in. w przypadku nieuzasadnionego braku odbioru przesyłki. Nie wysyłamy przesyłek za granicę.

Jak dostarczane są przesyłki?

Wszystkie przesyłki dostarczane są firmą kurierską DPD (Masterlink) lub naszych wewnętrznych kierowców.

Ile czasu zajmuje dostawa towaru?

Towar zazwyczaj dostarczany jest w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Wyjątkiem są towary na specjalne zamówienie, których czas dostawy jest wydłużony. Firma Higma Service sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia leżące po stronie firmy kurierskiej.

Ceny w sklepie są NETTO czy BRUTTO?

Wszystkie ceny w sklepie są podane zarówno jako ceny NETTO oraz BRUTTO.

Jakie są zasady reklamacji towaru?

Zwroty towarów wysyłane są na koszt Higma Service sp. z o.o. w przypadku zawinienia po stronie Higma Service Sp. z o.o.. W każdym innym przypadku zwrot dokonywany jest na koszt nadawcy. Zwroty towaru nie uzgodnione wcześniej nie będą przyjmowane.

W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego lub niezgodnego z postanowieniami umowy Klientowi przysługuje prawo do reklamacji w terminie 3 dni od otrzymania towaru. W tym celu na stronie sklepu udostępniony jest formularz kontaktowy, poprzez który można dokonać zgłoszenia.

Sposób rozwiązania i czas rozpatrzenia reklamacji jest uzależniony od rodzaju towaru, jego wad oraz jego dostępności w magazynie lub u producenta. Przeciętnie wynosi 14 dni.

W przypadku wszelkich uszkodzeń mechanicznych towaru powstałych podczas transportu, reklamacja będzie uwzględniania jedynie po spisaniu protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.

Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym udzielane są gwarancje producentów. W sprawie serwisowania wszelkich zakupionych w naszym sklepie urządzeń należy kontaktować się bezpośrednio z producentem.

Na czym polega współpraca z Waszą firmą i jak ją nawiązać?

Dzięki nawiązaniu współpracy z naszą firmą możliwe jest odroczenie terminu płatności za zakupione towary. W celu nawiązania współpracy należy pobrać Umowę o współpracy ze stron naszego sklepu i wysłać ją pocztą podpisaną w dwóch egzemplarzach do naszej firmy wraz z kopiami wymaganych dokumentów (kopia nadania numeru NIP, REGON oraz KRS lub EDG). Wszelkie informacje na temat współpracy zawarte są w treści umowy. Pytania związane ze współpracą prosimy przesyłać na adres: biuro@doczysta.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.

Czy kupowanie przez Internet jest bezpieczne?

Chcemy Państwa zapewnić, że zakupy w naszym sklepie internetowym są całkowicie bezpieczne. Wszelkie podane przez Państwa dane są przez nas chronione i nieudostępniane osobom trzecim.

Masz pytania? 0801 000 101
Tork

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgadzam się